“Apa yang tegak kat dalam tu?”- Netizen Ragu-ragu Lihat Ada ‘Benjolan’ Pada Seluar Sajat

by

inspirasiwanita.net  

Rocket WOBDapatkan
berita yang paling viral setiap hari:

Siapa tak kenal akan Nur Sajat, pengasas produk kosmetik yang
popular. Gelagatnya di media sosial terutama di Instagram cukup mencuit hati
para netizen dan kadangkala menimbulkan kontroversi
juga. Kali ini, Sajat tampil mengaku dirinya
mempunyai dua kemaluan di laman Instagramnya.
Hah
biar betul ni? Err hari tu bukan cakap lain ke??

Baru-baru ini Sajat telah pun memuat naik satu video
akan dirinya yang sedang seronok berkaraoke.
 
Melalui rakaman itu, ramai di antara netizen yang meninggalkan
komen kurang menyenangkan terhadap ‘fizikal’ Sajat di dalam
video tersebut.

Sumber: Instagram

 

 

Sumber: InstagramSumber: InstagramSumber: Instagram

Rata-rata yang meninggalkan komen di video tersebut
mendakwa mereka melihat kemaluan Sajat kelihatan agak
‘menonjol’.
Mungkin seluar Sajat terlipat membuatkan
ianya kelihatan menonjol. Atau ia sememangnya ‘menonjol’ siapa
tahu? Kata wanita tulen, macam mana boleh ‘menonjol’
kan?

Sumber: Hangat.com

Sajat kemudiannya memuat naik sebuah video lagi yang membidas
kembali komen-komen para pengikutnya.

Tak malu ke tengok kemaluan orang. Kita kan memang
ada dua kemaluan.”

Aik yang mana satu betul ni?

Terdahulu Sajat ada mengaku dirinya sebagai wanita tulen
sehinggakan menuduh mereka yang membongkarkan identiti dirinya
sebagai lelaki itu
 hanya dengki dengannya. Tetapi kali
ni dia mengaku dirinya ada dua kemaluan pula. Mana netizen
tak pening kan?

Macam-macamlah Sajat ni. Tak apalah Sajat. Wanita ke tak
wanita yang penting anda tetap menghiburkan!

Baca: Maklumat Peribadi Nur Sajat
Tersebar, Anggap Ada Yang Dengki Mahu Jatuhkan
Reputasinya

Rocket WOBDapatkan
berita yang paling viral setiap hari:

 

source